Niniejsze pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
- ADMINISTRATOR – administrator danych osobowych Kupujących, którym jest Sprzedawca.
- ADRES POCZTOWY - Szkolenia Karolina Żeglińska, ul. Wenedów 11/7, 64-920 Piła, NIP: 7642048035, REGON: 570501083.
- ADRES REKLAMACYJNY I ADRES DO PRZESŁANIA ZWROTÓW:
Gainzdesire.pl
ul. Śniadeckich 132 C/6
64-920 Piła - CENNIK DOSTAW – znajdujące się pod adresem https://www.gainzdesire.pl/pl/i/Dostawa-produktow-fizycznych-formy-i-koszty/4 zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.
- DOSTAWA – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem https://www.gainzdesire.pl/pl/i/Dostawa-produktow-fizycznych-formy-i-koszty/4
- DOWÓD ZAKUPU – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
- KARTA PRODUKTU – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
- KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
- KONSUMENT – Kupujący będący osobą fizyczną dokonującą za pośrednictwem sklepu zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KOSZYK – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
- KUPUJĄCY – osoba korzystająca z funkcjonalności sklepu, w tym dokonująca zakupu za pośrednictwem sklepu.
- MIEJSCE WYDANIA PRODUKTU – adres pocztowy dostawy lub punkt odbioru wskazany
w zamówieniu przez Kupującego. - MOMENT WYDANIA PRODUKTU – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia inna niż przewoźnik obejmie produkt w posiadanie.
- PŁATNOŚĆ – dokonywanie zapłaty za przedmiot umowy i dostawę
- PRAWO KONSUMENCKIE – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
- PRODUKT – towar oferowany do sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin sklepu.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UEL119 z 4.05.2016 r. str. 1). - SKLEP – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę na stronie internetowej pod adresem www.gainzdesire.pl
- SPRZEDAWCA:
Karolina Żeglińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Szkolenia Karolina Żeglińska”, adres: ul. Wenedów 11/7, 64-920 Piła, NIP: 76-42-048-035, REGON: 570501083, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji
o działalności gospodarczej, KONTO BANKOWE: 38 1140 2004 0000 3502 8007 4421, e-mail: szkolenie.wiedza@gmail.com - UMOWA – umowa sprzedaży produktu zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania produktu, dane Kupującego a zmierzające
bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
§2 WARUNKI OGÓLNE
- Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
- Sprzedawca oferuje dostawę zakupionych w sklepie produktów wyłącznie na terenie Polski.
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczać rzeczy wolne od wad.
- Wszystkie ceny podawane przez Sprzedawcę wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
- Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
- potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: potwierdzenia zamówienia, potwierdzenia płatności.
- Sprzedawca informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
- Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną
usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość. - Sprzedawca zapewnia Kupującemu korzystającemu z Internetu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach (wymagania techniczne): IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja
10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek:
Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu gainzdesire.pl należy je wszystkie wyłączyć. - Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło
są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania
konta w sklepie. Kupujący może w każdej chwili, bez podania przyczyny, usunąć swoje konto poprzez panel klienta. W przypadku usunięcia konta usunięciu ulegną wszystkie informacje dotyczące aktywności Kupującego zapisane w ramach konta. - Kupujący zobowiązany jest do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami regulaminu, a także z ogólnymi zasadami netykiety.
§3 PŁATNOŚCI
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Akceptowane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
§4 ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
- W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
- dodanie do koszyka produktu;
- wybór rodzaju dostawy;
- wybór rodzaju płatności;
- wybór miejsca wydania produktu;
- złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Zawarcie umowy z Kupującym następuje z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę zgodnie z § 2 ust. 5 pkt 1 regulaminu.
- Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedawcy, co powinno
nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego. - Rozpoczęcie realizacji zamówienia Kupującego płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty
Kupującego na koncie Sprzedawcy. - Rozpoczęcie realizacji zamówienia Kupującego może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części ceny zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedawcy na wysłanie zamówienia
za pobraniem (płatnego przy odbiorze). - Wysłanie zakupionego produktu następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- Zakupiony produkt jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania produktu, wraz z dołączonymi załącznikami,
o których mowa w § 2 ust. 5 pkt 2 regulaminu. - Sprzedawca może domagać się od Kupującego zwrotu kosztów zwróconej Sprzedawcy przesyłki z zamówionym produktem z powodu nieodebrania jej z miejsca wydania produktu przez Kupującego w terminie.
§5 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego (ust. 7-9 poniżej).
- Umowy zawierane przez konsumenta w e-sklepach należą do grupy umów zawieranych na odległość i są regulowane przepisami ustawy o prawach konsumenta (DzU z 2014 r., poz. 827).
- Zgodnie z art. 38 ustawy o prawie konsumenta treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym nie podlegają zwrotowi.
- Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania produktu, w przypadku gdy umowa obejmuje wiele produktów dostarczanych osobno – od wydania ostatniego produktu. Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczy
wysłanie oświadczenia przed jego upływem. - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia
o odstąpieniu od umowy. - W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, którego dotyczy odstąpienie od umowy, w tym koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter nie mogą zostać w trybie zwykłym odesłane pocztą.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będącego przedmiotem zwrotu w wyniku odstąpienia od umowy, które to zmniejszenie wartości jest wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. - Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu,
a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego. - Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym § 4 regulaminu stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy
z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
§6 RĘKOJMIA I POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Sprzedawca na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Kupujących niebędących Konsumentami z tytułu wad fizycznych
i prawnych (rękojmia). Dla uniknięcia wątpliwości całkowite wyłączenie odpowiedzialności z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) dotyczy również Kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą,
gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej. - Reklamacje dotyczące zamówienia złożonego w sklepie należy kierować na adres reklamacyjny wskazany § 1 pkt 3 regulaminu lub na adres e-mail: szkolenie.wiedza@gmail.com
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail, adres do korespondencji, datę i numer Zamówienia, dowód zakupu reklamowanego produktu i przyczynę reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedawcę w terminie 7 dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego w sposób wskazany w § 5 pkt 2 regulaminu. Sprzedawca o swojej decyzji wydanej po rozpatrzeniu reklamacji poinformuje osobę zgłaszającą reklamację
w takiej formie w jakiej została ona zgłoszona na wskazany w niej adres, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. - Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w regulaminie w żaden sposób nie ograniczają prawa osoby zgłaszającej reklamację do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
§7 Materiały online
- Po zakupie i jego opłaceniu kupujący otrzymuje instrukcję pobrania materiałów.
- W przypadku ebooków materiały są dostępne do pobrania przez 48 h - następnie link ulega dezaktywacji, z linku do materiałów można skorzystać tylko jeden raz.
- W przypadku zakupu szkoleń online wraz z ebookiem materiały są dostępne do odtworzenia przy pomocy platformy gainzdesirevod.pl. Gwarantujemy dostęp minimum dwa lata od daty zakupu szkolenia.
- Z materiałów może korzystać jedynie osoba, która dokonała zakupów.
- Na platformie gainzdesirevod.pl należy założyć konto wyłącznie na dane wskazane w zamówieniu produktu. Konta stworzone przy pomocy innych danych będą usuwane i blokowane.
- Po stworzeniu konta na gainzdesirevod.pl i wpisaniu kodu dostępu do zakupionego szkolenia, kupujący otrzyma dostęp do treści video. Treści video mogą być odtwarzane przy pomocy jednego IP. IP jest widoczne w koncie klienta.
- Materiały nie są przechowywane na koncie klienta w sklepie gainzdesire.pl.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób przechowywania materiałów w archiwach kupującego. Utracone przez kupującego materiały nie będą wysyłane ponownie.
§8 Dane osobowe
- Administrator przetwarza dane osobowe podawane przez kupujących w sklepie, w tym w procesie rejestracji i obsługi konta, w procesie składania zamówienia bez rejestracji w sklepie, w procesie korzystania ze sklepu, w tym dokonywania zakupów w sklepie.
- Podanie danych osobowych przez kupującego jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora, które wymagają̨ podania danych osobowych.
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu umożliwienia kupującemu korzystania ze sklepu, świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z kupującym umów sprzedaży produktów zamówionych przez kupującego w sklepie oraz prawidłowego wykonywania
tych umów, a także ich rozliczenia, wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na Administratora oraz w celu identyfikacji nadawcy. - Dane kupujących mogą być również przetwarzane dla celów analitycznych i statystycznych oraz w celach marketingu bezpośredniego, w szczególności związanych z przekazywaniem kupującym informacji handlowych lub marketingowych o produktach i usługach dostępnych
w sklepie lub związanych z realizacją zamówionej usługi regularnego otrzymywania newslettera oraz w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi, a także w celach związanych z badaniem satysfakcji – w ramach prawnie dozwolonego
i uzasadnionego interesu Administratora. - Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych kupującego może stanowić, w zależności od sytuacji i celu przetwarzania danych, art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) lub f) RODO.
- Kupujący w każdej chwili może skorzystać z prawa dostępu do swoich danych i możliwości ich poprawiania, wydania ich kopii, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na szczególną sytuację
kupującego lub jeżeli dane osobowe są przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego, a także z prawa do wycofania zgody na przetwarzanie danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przez wycofaniem zgody. Kupujący posiada
również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. - Kupujący został poinformowany i akceptuje, że adresy e-mail udostępniane są na rzecz Administratora w procesie rejestracji konta przez kupującego lub w procesie składania zamówienia, dla zapewnienia możliwości komunikacji za pośrednictwem sklepu, w szczególności
w kwestiach związanych w obsługą i utrzymaniem konta lub złożeniem i realizacją zamówienia, jak również, w przypadku wyrażenia przez kupującego odpowiedniej zgody, przesyłania kupującemu przez Administratora drogą elektroniczną na podany adres e-mail zamówionych
informacji handlowych lub marketingowych, w tym ofert i innych podobnych komunikatów związanych z produktami i usługami oferowanymi przez Administratora oraz subskrybowanego regularnego newslettera. - Niezależnie od powyższych postanowień kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie i analizowanie danych, które nie stanowią danych osobowych, zgromadzonych przez Administratora za pośrednictwem sklepu, dla celów statystycznych i analitycznych.
- W przypadku uzyskania zgody kupującego jego dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.
- Administrator zapewnia, że wypełnia wszelkie obowiązki wskazane w RODO, w szczególności, uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania danych osobowych i ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych
o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający temu ryzyku. - Kontakt z Administratorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych jest możliwy poprzez adres e-mail: szkolenie.wiedza@gmail.com lub adres korespondencyjnym.
- Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w sklepie, w tym praw przysługujących Kupującemu na podstawie RODO znajdują się w Polityce Prywatności.
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów, ani nie może być również w ten sposób interpretowane.
- O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
Zmiany wprowadzane będą w szczególności celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego. - Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia
- za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedawcę o wyborze aktualnego jako obowiązującego. - W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Uprawniony jest do zwrócenia
się do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Warszawie z siedzibą w Warszawie (00-015), przy ul. Sienkiewicza 3 (adres strony internetowej: www.wiih.org.pl), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego bądź uprawniony
jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy. Konsument ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy
internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. - Ze Sprzedawcą można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej na adres: szkolenie.wiedza@gmail.com.